У сьогоднішньому Коммерсантъ опубліковане ітрерв'ю Головного виконавчого директора компанії «Астеліт» Тансу Єен, яке провів Роман Судольський. На поверхні, про що уже сьогодні напишуть багато блогів та ЗМІ, нова брендингова політика, нові корпоративні кольори та логотип. Значно менше буде написано слів про нове позиціонування, Астеліт хоче змінити сприйняття бренду з дешевого зв'язку на якісні послуги.
Окрім логотипу і корпоративних кольорів зміниться і слоган, тепер замість «Можливо все!» ним буде «Прагни кращого».
Мене значно більше зацікавило зовсім інше - компанія буде збільшувати ARPU, багато у чому завдяки зменшенню абоненської бази, пакетним пропозиціям на додатковим сервісам (VAS)
Рекомендую до прочитання оригінальне інтерв'ю
Фото взяте з корпоративного блогу компанії
Apr 21, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
I enjooyed reading this
ReplyDelete