замовляй футболку

Apr 30, 2010

Ребрендинг не лише у life:), або МТС стає МТС-ом

Вчора, 29 квітня, ТОВ «Астеліт», яке більш відоме споживачам зв'язку під торговою моркою life:), повідомило про зміну корпоративного cтилю. І хоча про такі плани було відомо заздалегідь, деталі нового стилю та публічного оприлюднення залишались невідомими.

Основні зовнішні зміни - це заміна «смайлика» на дугу-райдугу, а також нове позиціонування, відтепер life більше не повинен асоціюватись як "дешевий" оператор, натомість як "якісний" (чи значить це що "дорогий"? Принаймні ARPU будуть збільшувати доволі агресивно).

Очікуючи деталей цього ребрендинга (про який безумовно напишуть усі профільні ЗМІ та блогери) непоміченим пройшов інший «ребрендинг» - український МТС офіційно став МТС-ом.


Нова редакція Закону України "Про радіочастотний ресурс України" значно спростила переоформлення РЧР між суб'єктами господарювання, що не лише дозволить у перспективі впровадження радіотехнологій UMTS900/UMTS1800, але і зміну назви, юридичної особи, об'єднання компаній, тощо.

Особисто я очікував, що першими "гучними" перейменуваннями стануть ЗАТ «УРС» та ТОВ «Голден телеком» (обидві працюють під спільним брендом Beeline), які об'єднаються у одну компанію із назвою "Білайн Україна" чи "Вимпелком Україна", але судячи і об'єднавчих процесів навколо VimpelCom LTD,  зараз займатись цим недоречно.

Зате інша "дочка" російської компанії скористалась новими можливостями, і з 26 квітня 2010 юридична назва компанії, яка відома користувачам під торговою маркою МТС, стала ПрАТ «МТС Україна», змінивши назву із ЗАТ «Український Мобільний Зв'язок». А отже МТС став МТС-ом не лише як бренд, а і як юридична особа. Прощавай UMC, знаний із 1993 року

Також нагадаю, що нещодавно розглядалось питання зміни юридичної назви компанії ВАТ «Укртелеком» на ПАТ «Укртелеком».

7 comments:

  1. лайф без смайлику -не лайф)

    ReplyDelete
  2. лайф без смайлика = лайф з дугою ;) але платити явно доведеться більше, "якісне дешевим не буває" - саме про це нам натякатиме реклама, а рекламуватимуть "найякіснішого оператора з дугою"

    ReplyDelete
  3. лайфова реклама
    виглядає на такий слоган: У дитячому будинку теж користуються мобільними

    ReplyDelete
  4. діти і яблука - це ознаки зрілості?

    ReplyDelete
  5. Попали безлимитники umc-шные (такие еще остались). теперь, возможно, их заставят переоформить договора, а значит пропадут их пакеты нужно будет

    ReplyDelete
  6. 2ivanmazepa: а також будуть переоформлятись договора на корпоративні номери, на аренду землі і приміщень під контейнери, переоформлення усіх ліцензій, тощо. там дуже великий об'єм "паперової роботи".

    Стосовно "безлімітних" - не думаю що їх багато (більше тисячі-двох) в Україні залишилось, але не впевнений, що їх "примусово" переведуть на нові (читай гірші) умови

    ReplyDelete
  7. десь я вже бачив це яблуко, і цей погляд… :)

    ReplyDelete