Jan 19, 2010

Перевірка стану рахунку на розлоченому ZTE MF100 з комплекту «Київстар. Мобільний Інтернет»

Після розлочки модема ZTE MF100 із комплекту «Київстар. Мобільний Інтернет» модемом можна користуватись для будь-якого GSM/UMTS-оператора (Київстар, Beeline, МТС, Utel, life:) в Україні), проте більшість користувачів не знає, як перевірити стан рахунку чи поповнити його, і змушені переставляти SIM-картку у звичайний телефон.

Є дуже простий спосіб зробити це прямо з модема за допомогою штатного ZTE Connection Manager брендованого під «Київстар. Мобільний Інтернет», ідемо у меню Account (у росіськомовному інтерфейсі Счет), пункт Internet bundles (Интернет пакеты)


Там ми можемо бачити поле для доівльного USSD-запиту, чим і можемо скористатись ;) Команнди для Utel:



*100# - перевірка рахунку




*121# - залишок бонусів та пакетних послуг

*111*xxxxxxxxxxxxxx# - поповненння рахунку, де xxxxxxxxxxxxxx - секретний код картки поповнення рахунку.

Для користувачів Beeline перевірити рахунок можна за допомогою USSD-команди *102#, а для поповнення рахунку служить команда *101*ХХХХХХХХХХХХХ#.

Вдалого використання!

6 comments:

  1. Інший варіант перевірки - встановити інший ZTE Connection Manager (брендований під іншого оператора), де у явному вигляді є можливість відправки USSD-запитів, решта функціональності співпадає із менеджером брендованим «Київстар. Мобільний Інтернет», за винятком відсутності української локалізації

    ReplyDelete
  2. Или взять WinHex и в exe - файле программы найти строку со значением *111# и поменять ее на на цифры , соответствующие Вашему оператору.
    Точно так-же меняется номер для отправки SMS.

    Конфигурационные файлы программы позволяют изменить брендирование программы практически полностью.

    ReplyDelete
  3. Можна і зміною файла hex-редактором, але я не бачу у цьому потреби - і так можна відправити довільний USSD-запит. А номер SMS-центру зберігається не у настройках пробграми, а на SIM-карті, тому ніяких проблем із відправкою чи прийомом SMS на ролоченому модемі немає

    ReplyDelete
  4. Спасибі, ця інформація дійсно знадобиться в господарстві )

    ReplyDelete
  5. Ото порадував :)
    Коли ми цей інтерфейс розробляли, то орієнтувалися на те, що з часом в нас будуть з"являтися інші ЮССД коди, і, щоб абонент не відчував себе обділеним і йому було зручно, залишили можливість відправки кастомних запитів.

    ReplyDelete
  6. Дякую за корисну інфо!

    ReplyDelete